- Foment i confiança de l’expressió oral.
- Assoliment dels conceptes en la llengua anglesa relacionats amb el món del turisme.
- Capacitat d’expressió dels conceptes turístics en anglès.
CFGS Guía informació i assistència turística.
M4. Protocol i Relacions Públiques. Esther Guillén
CFGS de Gestió d’
allotjaments turístics,Guía informació i assistència turística i Agències de
viatges. Gracia Martínez.
Mòdul 1.Estructura del
mercat turístic.
Unitats en les que es posarà en pràctica el
treball dels continguts amb metodologia CLIL:
UF1 –
CONTEXTUALITZACIÓ DEL MERCAT TURÍSTIC
UF2
- TIPOLOGIES TURISTIQUES
UF3 –
OFERTA I DEMANDA TURÍSTICA
Activitats en
cada una de les Unitats Formatives.
UF1-
CONTEXTUALITZACIÓ DEL MERCAT TURÍSTIC
Exposició MAGISTRAL: Explicació magistral a través de powerpoint de les
definicions i
conceptes bàsics de turisme. ( treball de terminologia i conceptes)
PRÀCTICA ORAL:
Els alumnes realitzaran una pràctica oral on treballaran el llenguatge après a
classe es farà en parelles o petits grups per després poder posar en conjunt
les conclusions .
UF2-TIPOLOGIES
TURISTIQUES
Exposició MAGISTRAL: el professor fa una explicació
magistral a través d’ un Power Point de
diferents tipologies turístiques, com per exemple turisme de salut,
turisme enòlogic, turisme
solidari.
PRÀCTICA ORAL:
els alumnes hauran de fer una recerca a través d’ Internet de les diferents
tipologies turístiques creant un Power Point amb fotografies i fent
posteriorment una exposició a classe en anglès.
UF3-OFERTA
I DEMANDA TURÍSTICA
Treball Pràctic: recerca d’ articles i noticies
relacionades amb la unitat
PRÀCTICA ORAL: Fer una exposició oral i comentari dels diferents articles